مکتبستان مکتبستان مکتبستان مکتبستان مکتبستان مشاوره و برنامه ریزی کنکور
مکتبستان مشاوره و برنامه ریزی کنکور
پنج شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 13:16 | بازدید : 10106 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

برای مشاوره کنکور به سایت مکتبستان رجوع کنین.

 

سلام 

امیدوارم توی این روزای خیلی مهم ، همچنان با برنامه تلاش کنید و از زمان نهایت استفاده رو ببرید.

یکی از دوستان موفق در کنکور تجربی ، لطف کرده و درباره ی زیست شناسی نکات و مواردی رو که باید توجه داشت، در اختیار وبلاگ قرار دادند. من هم عینا مطالب رو در این پست قرار میدم. با این امید که نهایت استفاده رو ببرید. در ضمن اگه در این ارتباط سوالی داشتید حتما کامنت کنید.

.

.

.

"توی این پست میخوام مطالبی درباره ی درس مهم "زیست شناسی" براتون بذارم:

با توجه به مدتی که تا کنکور 94 باقی مونده خیلی از کنکوری ها میپرسن چطور باید زیست رو جمع بندی کرد.
یکی از بهترین روش ها برای اونایی که نکات زیست رو درآوردند اینه که از حالا زیست رو توی برنامه ی هر روزشون بذارن و نکات نوشته شده رو هر روز مرور کنند. گرچه خیلی هاتون از همون اولای مهر زیست رو توی برنامه ی هر روزتون گذاشتید.
من خودم نکات رو توی یه دفتر جداگانه نوشته بودم ولی بعضیا توی کتاب درسی مینویسن که هر دوتاش روش خوبیه.
توی این مدت اصلا مبحث جدید نخونید. زیست درسیه که باید اونقدر خونده بشه که ملکه ی ذهنتون بشه و یه جورایی باید کتاب رو خورده باشید.
برای جمع بندی کتاب "جمع بندی مهر و ماه" رو پیشنهاد میکنم. بخصوص آزمون های آخر کتاب خیییلی عالیه. حتما با زمان بندی این آزمونا رو کار کنید.
(البته من از کتاب جمع بندی تخته سیاه دکتر آرام فر هم استفاده کردم، که اگه وقت کردید میتونید از این کتاب هم استفاده کنید)
از حالا باید شروع کنید کتاب زرد کانون رو کار کنید. هر قسمتی رو که مشکل داشتید باید برید سر کتاب درسی و اون مبحث رو از روی کتاب بخونید. تست هایی رو هم که توی کتابای کمک درسیتون علامت گذاری کردید باید مجددا مرور کنید.

*نکته: هیچ وقت به خاطر اینکه زیست درس مهمیه یا اینکه ریاضیتون ضعیفه ترتیب دفترچه ی اختصاصی رو به هم نزنید. شاید اگه زیست رو اول جواب بدید کمی درصدتون بالاتر بره، ولی چندین برابر درصد ریاضیتون افت میکنه. من همون ترتیب دفترچه رو توصیه میکنم.

بزرگترین مشکل بچه ها توی درس زیست شناسی سوالای دام داره که باعث میشه تعداد پاسخ های غلط خیلی زیاد بشه. اینو یادتون باشه که همه ی سوالا مال شما نیست و نباید به همه ی سوالا جواب بدید.

برای زیست باید تمرکزتون روی شکل های کتاب درسی خیلی زیاد باشه. مباحث گیاهی رو هم، چون فراره باید خیلی مرور کنید. ژنتیک هم اگه تا حالا کار کردید به تست زنی ادامه بدید ولی اگه کار نکردید باید کامل کنارش بذارید چون الان فرصت به تسلط رسوندن ژنتیک نیست.
در کل پیشنهادم اینه که روی نقاط قوت خودتون بیشتر کار کنید تا اینکه نقاط ضعفو پیدا کنید و بخواید اونا رو به تسلط برسونید.


در پایان یادتون باشه که شرط موفقیت توی کنکور حفظ آرامش و اعتماد به نفسه. خودتونو برای هر شرایطی آماده کنید و بدونید که موفقیت شما بسته به مدیریت این شرایط سر جلسه س.
روحیه تونو حفظ کنید و با قدرت جلو برید.

"بهترین ها رو براتون آرزو میکنم""

.

.

.

 موفق باشید

 


برچسب‌ها: مکتبستانمکتبستان مشاورهmaktabestanبرنامه ریزی کنکورکنکور
نوشته شده توسط مکتبستان در 20:48 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

یکشنبه دوم شهریور 1393

جزوه کنکوری فیزیک (((برای دانلود)))

با سلام.

 

باز هم خدمتی دیگر از مکتبستان .

این بار  جزوه کنکوری فیزیک استاد نقی زاده !!!!

فیزیک مشکل داری؟ پول کلاسای میلیونی رو نداری؟ تو شهرتون معلم خوب نیست؟

پس با جزوه فیـــــــــــــــــــــــــــــــــزیک مکتبستان آشنا شوید!!!

جزوه ای واستون قرار دادیم ، آموزشی + تکنیکی

اگه فیزیک صفر هم که باشین مهم نیست! چون یه شگفتی دیگه در انتظارتون هست

شگفتی به نام:::

 جزوه فیزیک مکتبستـــــــــــــــان!!!!!!!!!!

 

استاد کارشون حرف نداره! جزوه طوری نوشته شده که هم بسیار آسون میتونین یاد بگیرین ، هم خیلی تکنیـــــــــــــــــــــــــــــکی هستش!!!

لازم به ذکره استاد تجربه ۳۰ساله موفق تدریس دارن. تعداد زیادی از شاگردای استاد رتبه تک رقمی و دورقمی آوردن. استاد کارنامه درخشانی در تربیت دانش آموزانی با درصد بالای ۹۰ فیزیک دارن! چرا حالا شما ۱۰۰ نزنین؟؟؟؟؟؟

 


برچسب‌ها: جزوه تستی فیزیکجزوه فیزیکجزوه نکات کنکوری فیزیکجزوه نکات کنکوری فیزیک1جزوه نکات کنکوری فیزیک2
ادامه مطلب
نوشته شده توسط مکتبستان در 16:14 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

پنجشنبه سی ام مرداد 1393

برنامه ریزی کنکور 94

سلام. تو این پست راجع به برنامه ریزی کنکور94 میخوام بحث کنم. واسه برنامه ریزی کنکور 94 پست زیر رو که از سایت مکتبستان گرفته شده رو دقیق بخونین.

با سلام به همه ی کنکوری ها و هواداران گروه آموزشی  مکتبستان که مایلن برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ رو فرابگیرن . تو این پست میخوام راجع به برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ واستون مطالبی رو به صورت جامع بگم. همه ی شما میدونین که وقتی کار زیاده برنامه ریزی لازمه. کنکور۹۴ یعنی یه حجم زیاد از مطالب و برنامه ریزی برای کنکور ۹۴  هم یه امر واجبه.

برنامه ریزی برای کنکور 94

کلا همه شما احتمالا یه سوالاتی راجع به برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ دارین. تو این پست سعی میشه به همه سوالاتون راجع به برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ پاسخ داده بشه.

خب برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ یه سری پیش نیازا و اصول داره. یکی یکی راجع بهشون توضیح میدم.

رکن ۱ برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ –> آزمون آزمایشی

 آزمون آزمایشی

هرکسی که بخواد واسه کنکور۹۴ برنامه ریزی کنه ابتدا نیازمند یک برنامه جامع هست. برنامه ای که همه اصول رو راجع به برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ در خودش داشته باشه. با یک دید بلند مدت ، به صورتی که آدم مطمئن باشه اگه با اون برنامه پیش بره به همه درسا میرسه ، همه درسا رو مرور میکنه و با تسلط کافی به کنکور۹۴ میرسه. بهترین برنامه جامع برای شما برنامه جامع یکی از آزمون های آزمایشی هست. برنامه ای که جزء به جزء مطالعات یک سال شما در آن هست. همچنین شرکت در آزمون آزمایشی خودش یه انگیزه و نیرویی مضاعف واسه کار بیشتر در شما ایجاد میکنه.

حالا احتمالا سوال همتون اینه که چه آزمونی شرکت کنیم؟ ببینین در سال های پایه توصیه ما گزینه۲ هست. چون برنامه سه هفته ای هست و شما با فشار کمتر به درسا میرسین ولی در سال کنکور توصیه ما کانون قلمچی با برنامه ریزی ها و آزمون های ۲هفته ای خودش هست تا پیگیری و تمرکز بیشتری روی درس هاتون داشته باشین.

دقت داشته باشین که حتی اگه در هیچ آزمون آزمایشی شرکت نمیکنین باید برنامه یک آزمون آزمایشی رو تهیه کنین تا مطابق با اون پیش برین.

رکن۲ برنامه ریزی برای کنکور ۹۴–> اجرای برنامه روزانه:

 اجرای برنامه روزانه

واسه برنامه ریزی برای کنکور ۹۴  به صورت روزانه به چند صورت میتونین عمل کنین. خب شما برنامه جامع دارین ( همون برنامه آزمون آزمایشی ) . حالا میمونه اجرای روزانه این برنامه جامع که به صورت دوهفته ای به شما داده شده.

راه اول:

برای اجرای این برنامه در یک فایل صوتی توضیحات کافی رو دادیم. شما از طریق لینک زیر این فایل صوتی کم حجم رو دریافت کنین و نحوه برنامه ریزی روزانه برای کنکور ۹۴ رو فرابگیرین.
فایل صوتی برنامه ریزی روزانه برای کنکور۹۴

راه دوم:

شما میتونین برنامه ریزی روزانه خودتون رو به بچه های تیم مشاوره کنکور مکتبستان بسپرین. مشاورین مکتبستان همه از دانشجویان پزشکی و رتبه های برتر هستند و به صورت روزانه واسه متقاضیان برنامه ریزی انجام میدن. برنامه ریزی و نظارت و پیگیری دقیق رو به یه کاردان و مشاور حرفه ای بسپرین ;-)

از طریق این لینک میتونین در طرح مشاوره و برنامه ریزی روزانه مکتبستان تا کنکور شرکت کنین.

حالا راجع به یه سری سوالات دیگه به تفکیک بحث میکنیم:

در تابستان کنکور برای برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ چه درس هایی رو بخونم؟

سعی کنین در تابستان بیشتر تمرکزتون رو روی دروس اختصاصی بذارین. سهم مطالعه دروس اختصاصی باید خیلی بیشتر از عمومیا باشه ولی از عمومیا هم غافل نشین! سعی کنین دروس ریاضی و فیزیک رو به صورت مبحثی بخونین. دروس پایه اختصاصی تا جایی که میتونین سعی کنین در تابستون جمع بشه. کار تستی در تابستون باید زیاد باشه. از دروس پیش دانشگاهی هم حدودا دو درس از دروس اختصاصی رو توی تابستون مطالعه داشته باشین. توضیحات کلی تر در پست های بخش مشاوره سایت هست.

نحوه مطالعه دروس برای کنکور ۹۴ :

نحوه مطالعه دروس

تا الان ممکنه به سبک های مختلفی درس خونده باشین ولی حالا باید سعی کنین با روش های دروس و روش هایی که مناسب کنکور ۹۴ باشه درس بخونین. در لینک زیر کلیه روش های مطالعه دروس مختلف برای کنکور ۹۴ آورده شده.

روش های خوندن دروس برای کنکور ۹۴

کتاب تست های مناسب برای کنکور ۹۴ :

بهترین منابع کنکوری

توضیح راجع به کتاب تست یه بحثیه که معمولا برای هر فرد و با توجه به سطح و اهدافش متفاوت هست. در دو پست به صورت کامل این مسئله رو توضیح دادم. ابتدا اونا رو مطالعه کنین:

بهترین کتاب های اختصاصی برای کنکور۹۴

بهترین کتاب های عمومی برای کنکور۹۴

اما بخوام یه چیز هم کلی بگم: زیست:خیلی سبز / فیزیک: گاج طوسی / ریاضی : مهروماه یا گاج طوسی یا کانون ۳۰سال (مهروماه آموزشی هم هست) / شیمی: مبتکران یا خیلی سبز / عربی: ایادفیلی / ادبیات: خیلی سبز / دین و زندگی: گاج طوسی / زبان: شبقره

احتمالا الان کلی سوال دارین پس بهتره اون دو تا لینک راجع به کتاب های آموزشی رو حتما مطالعه کنین.

جزوات آموزشی کنکوری منتخب برای کنکور ۹۴ :

جزوات کنکوری

خب احتمالا همتون میدونین که مطالعه هر درسی با یه منبع خوب یعنی رفتن بخش اعظم مسیر موفقیت. مکتبستان تو این زمینه هم کمکتون میکنه. شاید خیلیاتون به اساتید برتر دسترسی ندارین. شاید زیاد از سطح مدرستون راضی نیستین. شاید اصن وقت رفتن به کلاس های خصوصی رو ندارین. به خاطر همین ما بهترین جزوات آموزشی برای کنکور ۹۴ رو فراهم کرذیم تا پاسخگوی همه ی نیازهای شما باشه. با کمترین هزینه میتونین به تعالیم بهترین اساتید دست پیدا کنین.

برای تهیه بهترین جزوات آموزشی کنکور۹۴ کلیک کنید.

مشاوره و برنامه ریزی خصوصی برای کنکور ۹۴ ( برنامه ریزی برای کنکور ۹۴ ):

برنامه ریزی برای کنکور 94

خب در این مورد هم مکتبستان کاملا کمکتون میکنه. ما به دو صورت مشاوره داریم.

۱: مشاوره تلفنی خصوصی + برنامه ریزی روزانه :

در این سری از مشاوره ها شما یک مشاور خصوصی دارین که تا کنکور کنارتون هست و کمک حالتونه. این سری مشاوره ها همونایی هست که الان با قیمت های میلیونی داره ارائه میشه ولی در مکتبستان با حداقل هزینه به بهترین صورت ارائه میشه.

برای ثبت نام و آگاهی از مشاوره تلفنی و برنامه ریزی روزانه کلیک کنید.

۲: مشاوره یک جلسه ای:

در این مشاوره ها یک تایم مشاوره تلفنی به شما داده میشه. این سری از مشاوره ها واسه کسایی هست که میخوان در یک تایم مشاوره به سوالاشون پاسخ داده بشه. در این سری از مشاوره ها شما مستقیما با دکتر کاویانی مدیر موسسه آموزشی مکتبستان در ارتباط خواهید بود.

برای ثبت نام و آگاهی از مشاوره یک جلسه کلیک کنید.

در پایان امیدوارم در این سال در کنار هم روزای خوبی رو داشته باشیم و بتونیم همه جوره کمک حالتون باشیم. تا کنکور ۹۴ با مکتبستان باشین.


 



|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
tarane در تاریخ : 1393/6/25/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
آوای خوش در تاریخ : 1393/4/9/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
محمد قویدست در تاریخ : 1393/2/16/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
leily در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
امیر در تاریخ : 1393/1/23/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
Gapnab در تاریخ : 1393/1/10/7 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
hossein در تاریخ : 1393/1/4/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
ali khoshmaram در تاریخ : 1393/1/3/7 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
ali khoshmaram در تاریخ : 1393/1/3/7 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
ali khoshmaram در تاریخ : 1393/1/3/7 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 143358
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

این سایت را حمایت می کنم
.تبادل لینک اتوماتیک گوگل خان.



کد پیغام خوش آمدگویی


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 235

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 30

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 49
:: بازدید هفته : 127
:: بازدید ماه : 127
:: بازدید سال : 629
:: بازدید کلی : 143358